Thursday, October 26, 2006

Vacation!

Hehe....finally a long deserved vacation after watching all my friends (enviously) enjoy their holidays and my staff enjoy their triple pay (hmm...I don't getany extra pay, kesian rite).So I get even by spending my 16 odd balance annual leave, taking 4 days off to go to Johor to enjoy a short respite and visit an old primary school good friend of mine who's getting married (at 23, young hoh).
 
So anyone in Singapore or JB over the weekend do call me laer.Will be staying at Eden (yeah, the place which has duty free booze and cancer sticks hehe)so if you guys are game, drop me a line at (zero one two six three eight nine three double zero) Pls do indentify with yer blog/MSN/Yahoo ID name la coz I would never guess the correlation between a Blue Cube and a Lizzam or a spyder and yeats, or Charmaine and cynical idealism.And the list goes on.
 
OK?
 
Off to holiday in like 4 hours....woo hoo.woo.hoo.And I am not single anymore.Double woo hoo.
 
Peace of the Lord be with you all.


Get your ringtones, operator logos and picture messages from MSN Mobile.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Glad to hear that all's going well with you. Have a great vacation. Would have been nice to meet up with you but am not gonna be where u are vacationing. Have just come back from pilgrimage - no more vacation for moi for a while. God bless you and keep you safe.
spyder

12:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

Bonjour,

Je suis vierge et j'ai un copain beaucoup plus expérimenté et âgé que moi. Il m'a récemment demandé si je voulais coucher avec lui. Nous avons déjà eu des préliminaires par exemple ,seulement pas de pinétion. J'ai peur un peu de la pinétion. Que cela fasse mal ou quelque chose comme ça et comme il est très expérimenté dans ce domaine j'ai peur qu'il aille vite et pas à ma vitesse. Et j'ai vraiment peur que ça fasse mal et que ça n'entre pas.

Je ne sais pas si je devrais lui dire que je suis vierge ou non et si je devrais avoir des relations seuelles . Vos commentaires ?

2:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

T'as une tête a faire sauter les plaques d'egouts. Combien tu prends pour hanter une maison?

As-tu perdu l'esprit?Tu es une vraie plaie!

3:50 PM  
Blogger Emmanuel said...

Je ne suis pas homosexuel. Je ne sais pas si le collage d'un objet vers le haut de votre anus blesse ou pas. Veuillez maintenant le congé. Les idiots ne sont pas bienvenus ici.

12:18 PM  

Post a Comment

<< Home